torsdag 5 mars 2009

Torsdag!!!

Titta vilken underbar dotter jag har.....
idag var hon klädd i regnbågensfärger..Så fin

Vilken tur att man inte jobbar på Sophiagården....idag berättade min vän C att hon var en av dom som fick gå därifrån. Hon har jobbat där i 9 år..skrämmande.


Nu ska dom ge nytt liv åt Poolen..vad har dom tänkt sig? Tror dom att det ska kosta mindre denna gången..Oron för ännu en nedläggning av den, när dom åter igen upptäcker att det kostar för mycket..Ja ja det e klart att vi ger detta en chans, vad ska vi annars göra? Sen med vår nya Årsarbetstid oxå..när så många vill gå upp i tid. Vågar inte riktigt se på hur detta ska fungera, men på något sätt måste det ju göra det. C ska alltså börja i denna nya Pool, hon som varit instängd på dårhuset så länge. (låsta avdelningen)





Idag har jag kämpat på med mina fina glitter byxor, som jag ska ha på mig den 14...syr o syr. Sen har jag budat på några peruker oxå..Haha kan bli riktigt bra faktiskt. Finns det någon som har en festlig överdel som jag kan låna? Helst med en massa glitter..tänkte låna av Tindra, men halva tutten fick bara plats...hehe





Vad har vi annars sysslat med idag? Jo vi har fikat lite och lite och lite...


Så tillslut fick vi sluta att fika och ge oss ut på en timmes cykeltur Tindra och jag. HIHI.

3 kommentarer:

  1. Kan ju se mig dig framför mig med den där snygga utstyrseln.....du får ju göra allt oförglömligt och fota alltihopa!
    Hoppas att du får en super kväll!!

    SvaraRadera
  2. Vad händer den 14de?? Söta TINDRA<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Om du går in på www.picnik.com så laddar du upp bilden du vill använda dig av. Sen finns det massa roliga ramar, textstilar, små symboler och allt möjligt skoj som man kan sätta på sin bild. När du är klar och nöjd, sparar du ner kortet på din dator igen och sen är det klart - bara att lägga upp i bloggen! :)

    Det bästa är att man behöver inte vara medlem utan får tillgång till massa roliga funktioner.

    Lycka till! :)

    SvaraRadera