måndag 30 mars 2009

Ligger på soffan och har ont i halsen och feber. Fick snällt ringa jobbet och vara hemma idag.
Skulle aldrig klara av alla måsten. Nu måste jag se till att bli frisk, så att jag kan jobba till helgen.

På Torsdag skulle vi ju till Neo Vaggan och berätta om våra upplevelser när Tindra föddes. Men vet inte om det är så speciellt klokt med en sån förkylning i kroppen. Med tanke på hur infektions känsliga dom är när dom är så små. Får nog tyvärr ringa och avboka detta. Kommer nog inte att vara 100% pigg då heller. Brukar hålla i sig länge.
Tråkigt, då jag har en dotter som verkligen skulle tycka att detta var roligt. Framförallt att se alla dessa små bäbisar som kommer med sina föräldrar.

1 kommentar:

  1. Klart du ska testa tradera. Jag skickar mail med länk till mitt tradera när jag har nya grejer på G.
    Kram & krya på dig

    SvaraRadera