tisdag 3 mars 2009

Denna dagen har varit full från morgon till kväll....Steg inte upp när klockan ilsket ringde vid 20 över 5....ett enkelt tryck och jag fick sova 9 minuter till. Sååå skönt...men snabbt överstökat. Upp o hopp sova får man göra när man blir gammal...ungarna stiger snällt upp när man önskar dom godmorgon..tack och lov är dom av min sort. Pigga på morgonen, det går riktigt smärtfritt att få upp dom, klä dom och få iväg dom till dagis/fritids.
Liam kom hem riktigt stolt idag...hade hittat sina 3 bortsprungna mössor=) det som göms i snö..
Skönt för honom, tänk att man gör mamma glad för att man har hittat mössorna, man har lämnat in läxan och att man tar ner sina gympakläder i tvättstugan..Han e så go min lille kille.
Tindra är oxå glad idag..Riktigt glad fick ett sms om att Tindra ska börja simskolan 18/3 gissa om hon blev överlycklig och inte nog med det..tillsammans med Emma ska det oxå bli.

Så detta berättade hon stålt för moster när hon ringde och sjöng för henne idag...ja må hon leva.. min älskade syster fyller 41 år idag och hon hade fått 41 stycken vackra rosor av sin man. Är inte det romantiskt? Tänk att min syster träffade denna man som 16 åring, flyttade ner till honom i Köpenhamn och fick barn som 17 åring. Och fortfarande 23år senare kilar dom fortfarande stadigt...har börjat uppleva fina resor tillsammans nu när deras 3 barn har blivit stora. Romantik..tänk va...
Stora guldhjärtat till er 2 Barbro & Allan

1 kommentar:

  1. Det är ju så man själv vill att kärleken här i livet ska vara skulle jag tro.....

    SvaraRadera