torsdag 19 mars 2009

Tjenare moss alla monsterdiggare..halv ligger i soffan med en kraftig nackvärk...behöver förmodligen hjälp med att trycka ut dessa ömma punkter i nacke och mellan skuldror. Har hållt i sig sen i Tisd när "Skrållan" och jag var på cykeltur ner till Dalskär. Eller rättare sagt jag höll i handtaget och Tindra cyklade. Men men här ska man inte ligga och tycka synd om sig själv när man redan känner sig ensamast i världen..hehe..Barnen sover, Kenneth är iväg och kollar hocky HV71 spelar ikväll...OCH JAG HAR EGENTID FRAMFÖR DENNA KÄRA MANNICK..... visst låter det underbart. Men jag fick Kenneth att hjälpa mig med städningen innan han fick åka...inte mer än rätt...inte ska jag städa imorgon på min änada lediga dag...nä nä nää...Carro kommer på morgonen, så vi ska bara sitta o skvallra..sen ska jag bjuda min familj på BIO...Pettson & Findus blir det med en massa gott tilltugg....NICE.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar