måndag 23 mars 2009

Har varit iväg och skakat fläsket lite ikväll..det gjorde gott efter denna helgs alla götte saker..haha helg, nu var jag optimist...vecka kan jag mer elr mindre kalla det. Detta sötsug, vad ska jag göra för att få det att försvinna??????
I Lördags så hade jag ju 1 års jubileum på att vara rökfri människa.. Känns riktigt skönt faktiskt, förutom all denna ångest man får över alla dessa roliga kilon, som bara av nån rooolig anledning bara sugs in i min kropp.
Vågar inte ens tänka tanken på mig i en bikini i sommar ej heller i september. Vid den tiden rullar jag väl fram om det fortsätter i denna takten.
STOPP glöm det... * Fia måste skärpa sig & låta bli alla sötsaker...
* Börja läsa tidningarna om att komma I Form....
* Utöva övningarna som dom visar i tidningen ( gå ner 2 storlekar på 12
veckor, dvs 3 månader...det ska jag väl klara)
* Är det någon som vill utmana mig????????
* Minst 7 kg ska bort...och då menar jag minst!!!!!!!!!!
* Nu ska det gympas 2 dagar i veckan....
* Go Go Go Go Go Go Go Go Go Go......
Sov gott nu alla kära vänner............
nu kör vi gärnet!!!!!


2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar, alltid kul att bli påmind :)) men det är sant :) men jag har ju brutit ihop mellan gångerna, men så har man vänner som finns nära och det är jag alltid tacksam för, det vet du Fia ;)

    Så till ditt inlägg! Kan ju lugnt utmana dig, lider för tillfället av ett godissug som håller på att göra mig grön! Så för min del blir det till att sy ihop 2 bikinis denna sommaren..... Cigg kanske vore en bra lösning, om så en dyr om inte annat.....grattis till ditt 1 år som rökfri pingla.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag en ny tävling hos mig! *tipsar*

    Kram

    SvaraRadera