tisdag 17 mars 2009

Idag har det varit en riktigt blåsig, men soolig dag. Har mest varit innanför dessa 4 väggar, ungarna har ju varit hemma hela dagen pga studiedag på både skola och dagis.
Liam visade mig nya rätt stora blåsor imellan tårna igen. Så idag har jag återigen ringt och tärrat vårdcentralen. Dom tyckte att jag kunde vänta tills imorgon, men då känner dom ju inte mig=) mycket riktigt fick dom ju höra detta. Så 15.30 ska Liam till DSK och ta ett nytt prov på Streptockocker. Varför vänta tills imorgon, när det går på 5 minuter att ta detta prov. Det är ju lika bra att få det gjort en dag när Liam ändå var ledig ifrån skolan.
Eller är jag väldigt irriterande som tycker detta???
Både Kenneth och jag tycker att detta borde kollas upp mer ordentligt. Detta är nu tredje gången som dessa blåsor blommar upp. Kanske vore bätter att vi blev inskickade till hud för en mer ordentlig undersökning.
Vi får väl se vad provsvaret blir i em......

1 kommentar:

  1. Himla fin bild du gjort, där uppe!!
    Nej, tycker också du gjorde rätt och stod på dig och fick en tid då han ändå var ledig!

    SvaraRadera