torsdag 12 mars 2009

Torka i mitt lilla huvud!!!

Jaha då sitter jag här igen och ska försöka skriva ner någonting iallafall. Har ju varit väldigt torrt på denna front, har helt enkelt inte orkat blogga faktiskt. Kan faktiskt tycka att det tar rätt mycket av min familjetid....och tvtid som just nu..haha..soffa dator i knät och halv8 hos mig på tv..
Jaha har nu iallafall lyckats skrapa ihop kläder, stövlar smycken & smink. Skällt ut nån trött grabb på Tradera som påstod att han hade haft inbrott, så därför inte kunde skicka min kära peruk som skulle ha varit pricken över i på lördag.
Men men men han fick veta vad jag tyckte o sen var det inte mer med det. Nu väntar jag bara på att pengarna ska anlända på mitt konto igen....
Skit i peruken, gick in på vår djuraffär..som dock har allt...hittade svart hårgelé. Blir nog bra. En Fru Går Man ska målas och mina väldigt läckra stövlar kommer att göra sig såååå bra.
Så Snälla snälla snälla varför är jag här när du är där????
Längtar så tills på Lördag...ska bli såååå roligt.

1 kommentar:

  1. Men kan man bli förbannad när man går och väntar på något, Traderas baksida det där.
    Ta det lugnt i helgen din lilla kalaspingla! ;))

    SvaraRadera