måndag 16 mars 2009

Katastrof....

Jag håller med er alla....det gick inte så bra i melodifestivalen. Tur att inte jag gick o vann då...hehe Snälla snälla...det var riktigt roligt att spela på det, alla trodde ju verkligen att jag hejade på henne. Men va sjutton...kul e det att vara galen ibland. Mycket vin och cider gick det åt för att göra alla galna upptåg. Vi hade ju besök av Ola Salo..Sara Down F.. Jill Johnsson och jag som Carolin af Ugglas..
Skönt ibland när man kan släppa barnen och bara ge allt=) Men så mådde man som man förtjänade igår oxå....vilade lite på soffan, vilade lite i sängen...åt lite mat, vilade middag.
Man kan sammanfatta det hela med att huvudet var som en luftballong och var sprickfärdig..
och att den vakna tiden nog uppgick till max 3 timmar. HEHE
Men kul hade vi i Lördags, och det var det värt. Tur att det inte händer så ofta. För det hade jag inte pallat....

Idag är en annan dag. Nu ska jag och Tindra ut och cykla. Ska mata fåglarna med vårt hårda bröd..sen i em ska vi upp till en jobbarkompis i Slätafly och gosa med Lammen och små hundar...ska bli mysigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar