torsdag 5 mars 2009

Helt otroligt..nästan en hel dag gick utan att jag kollade in på denna lilla dator=)
På morgonen var jag inne i Kalmar. Handlade på City Gross och sen var jag och letade kläder till Lörd 14/3 då vi är bjudna på Slagerfest.. Men inte någonstans fanns det något i min storlek iallafall...skit. Hittade lite palljetter som jag köpte. Så igår kväll blev det till att leta glittriga kläder i förrådet. Klippa och klistra är alltid roligt..haha.

På em bakade jag de FINASTE bullarna jag någonsin har gjort. Ja det är faktiskt sant, jag brukar vara riktigt förbannad ibland nör jag har bakat och svär över jästen. Men denna jäst avr det inget fel på...bullarna jäste och jäste och jäste...fina o goa blev dom.
Klockan 18 var vi iväg hela familjen och lekte lite med Luftgevär..jag skramlade ihop 90 poäng. Inte illa för mig alltså...

Snart ska jag stoppa Tindra i badet och själv försöka mig på dessa glitterkläder igen..
Annars inget nytt på fronten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar