torsdag 5 februari 2009

What a day...

Först en tanke till Janeth....ber till gudarna att snön inte lägger sig=))
Så hon får hem sin kära diskmaskin...

En hektisk dag är till ända..men trots allt rätt skoj. Har varit inne på Ikea på arbetstid och fick hem mina älskade kuddar...
http://http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00145319
Har varit inne med Ann och haft besiktning vår ena lisingbil, sen fick vi springa igenom Ikea och handla lite smått och gott till våran tråkiga lokal. Nya lampor...krukor..och en skitfin tavla. Alltid nånting... Får vi hoppas att kollegorna tyckte om detta, som bara blev instuvat i lokalen...

Imorgon bär det av åt andra hållet...lilla pappa ska få lite hjälp av kvinnohänder=)
VÅRSTÄDNING...ska ner och rota fram lite gardiner till honom. ( jag har ju precis satt upp mina nya fina) Så jag ska nog kunna hitta nåt till honom.....

1 kommentar:

  1. Tack för den tanken Fia, det måtte ha varit en bra tanke för nu har den anlänt och jag har inte varit så glad på länge.....så många kramar till dig!

    SvaraRadera