söndag 8 februari 2009

Solen har hälsat på!!!!

Tänk att söndagen då äntligen skulle bjuda på en hel del med sol...man ville bara krypa fram ur vinterjackan..
Men förnuftig som man är vid min ålder så behöll jag den på, med tanke på att det bara blir dyrat att få ligga hemma på soffan och tycka synd om sig själv. Och förmodligen svära en massa över solen som så fint sken den där söndagen...
Har varit på jobbet hela dagen..rätt lungt faktiskt. Kitty har haft en bokad plats i soffan i vår grymt fina uppfräschade lokal. Ända fram tills kl 14 då kära Kitty springer till toaletten...ajdå. Mår inte så bra..får upp middagen. Jävla kyckling hör man från toaletten. Hon kommer ut efter en stund..grön i ansiktet. Jag ska nog åka hem nu...
Jag fram med Handspriten...hela soffan är desinfekterad. Är det någongång jag får nippran, så är det just vid sådana tillfällen.
Så snart ligger man väl där på soffan trots allt och tycker synd om sig själv..svär inte över solen utan över Kitty.
Forts..följer...

2 kommentarer:

  1. Hoppas ingen annan hann bli smittad!

    Du är nu utmanad i min blogg! ;)

    SvaraRadera
  2. Usch då, ingen höjdare, (dumma) Kitty ;))
    Sen kan jag informera fröken Svensson om att den här fröken är väldigt(VÄLDIGT) allergisk mot gymnastik i all bemärkelse ;)) så någon friskis o svettis kommer jag aldrig uppsöka, hu roligt det än verkar.
    Men hoppas att ni får en toppen kväll, kram o ha det gott!

    SvaraRadera