onsdag 18 februari 2009

Sjukstuga!

Här genomgår hela familjen en feber epidemi vilket är väldigt krävande..just med tanke på att den 1:a som hade det börjar bli relativt pigg och rastlös. Vill ut och leka i snön, åka skridskor, åka pulka, skjuta luftgevär mm...medans jag och Tindra ligger på soffan med hög feber och mår pest.
Det ända som återstår på Liam nu är den skällande hostan.
Jag förstår honom stackarn, det är ju det härliga sportlovet nu med alla roliga aktiviteter. Som vi tyvärr inte kan vara med på. Jag ska försöka pressa i mig ipren, så att jag kan följa med honom till spothallen ikväll. Det vore ju så synd om honom om han skulle missa detta oxå. Jag överlever nog ändå får jag hoppas.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas ni alla blir friska och krya snart! Verkligen ingen hit med sjukdom när hela familjen är drabbad!

    Du är utmanad i min blogg, igen. ;)

    SvaraRadera