onsdag 25 februari 2009

TURKIET!!!!!




All min lediga tid går åt till att glida runt på nätet för att kolla upp billiga resor till turkiet....ska ju iväg i September, men man vill inte förhasta sig. Det finns väldigt mycket som man vill få med i priset...idag lyckades jag nog hitta det som var riiiiiktigt toppen. Ett hotell 200 meter från stranden, 12km till Alanya, 3 rutchkanor vid poolerna. Plus att det var All inclusive i 15 dagar. Känns som SEMESTER!!!!!!! Visade Kenne vad jag hade hittat...och för bara 4000 mer än vad vi skulle ge för ett annat hotell i 2 veckor UTAN någon mat. Det kan man ju inte bara motstå....har alltid på något sätt varit emot det där med all inclu, (tycker det e så mysigt att gå ut och äta och hitta nya restauranger osv.) Men nu testar vi nog det här, kan ju inte bli bättre när man reser med barn. Törstig...hämta nåt och dricka...sugen på en glass..jaja hämta en då=) ta 2 när du ändå är där hahaha..eller kan du ta med en sån där iskall öl till pappa.....


Känns som det kan bli en helt underbar återhämtning..slippa allt med mat...mat...mat i hela 2 veckor. Ingen städning ingen matlagning inte ens koka kaffe elr blanda saft. Kan inte fatta detta...det var ju inte riktigt det jag gick in för att hitta. Men nu blir det så tack vare Aftonbladet...tack tack och sen inte nog med det...Tack Ica för att även ni sänkte priset med ännu 500 spänn. Billigt och bra det är livet.....
Så nu kära F&S jag kommer tillbaka och jassar fettet av mig...har ju som sagt var inte varit där sen jag betalade in medlemsavgiften...näää det är inget skämt...
Hoppas upp på dans golvet imorgon...ska ni med


4 kommentarer:

  1. Nope jag vill inte med till F&S men gärna till eran planerade semester, tror att jag hade behövt det!! Men om jag följer med dig till F&S och låter bli att äta mat till september så kanske jag får plats i en av dina resväskor.....

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är inte heller feb för en utlandssemester!
    Kanon att du hittade en sån bra resa, all inklusive, och fick rabatt på köpet! :)

    SvaraRadera
  3. Kostar det extra om man tar med sin "lilla" syster

    SvaraRadera