tisdag 24 februari 2009

Tisdagmorgon!!!

Här sitter Tindra och jag i soffan och tittar på Händige Manny. Nja hon tittar och jag tittar lite på datorn. Men iaf så sitter vi tillsammans i soffan. Inatt har vi sovit riktigt gott, första natten på väldigt länge som Tindra sover hela natten. Man känner sig riktigt på topp faktiskt...får nog ta tag i städningen här hemma idag. När man ändå känner att orken infinner sig.
Ikväll ska man åter till jobbet, men onsdag & torsdag ska jag vara hemma med Tindra så att hon blir riktigt i form någongång. Fick ju Kåvepinin igår 5ml/3 ggr om dagen i 5 dagar. Så vi kämpar på här för att köra över alla sjukdomar. Det är ju inte så bra att stimma omkring på dagis när man inte är i form. Så dom blir väl glada på jobbet när jag ringer och berättar detta....
Men va sjutton ska man göra då? Kenne var hemma med Liam i förra veckan, så nu kan jag inte slingra mig längre. Det är helt enkelt min tur.
Och vad gör man inte för sina barn? Vi är ju här för dom...
Ska ner och starta pannan nu, börjar kännas lite kyligt här.....
ha en underbar dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar