lördag 14 februari 2009


En KÄRLEKSTANKE till dig kära MAMMA, idag skulle du ha fyllt 69 år.
Hoppas att du hörde när vi sjöng för dig Tindra och jag.
Vi har tänt ett ljus framför en bild på dig. Du är vår alldeles egna ÄNGEL mamma. Du finns alltid med oss, för oss är du levande. Tindra & Liam säger ibland att dom saknar dig. Och det ska du veta MAMMA att du saknas mig, mina barn hade älskat sin mormor.
Ibland gör det så ont när dom frågar efter dig, för jag vet att du hade varit en så underbar mormor. Men jag säge till dom att du är den VACKRASTE ÄNGELEN och att du sitter där på ett moln och tittar ner på oss. På nätterna vyssar du oss och beskyddar oss.
Saknar dig så!
Älskar dig för alltid MAMMA

Din Dotter Sofia

1 kommentar:

  1. Man blir rörd över dina otroligt väl valda ord Fia + att när man själv inte har många känslor för sin egen mamma så känns det orättvist när det finns så mycket saknad för andra.
    Hoppas att ni har en mysig kväll tillsamman hemma med din egen familj.
    Kram!

    SvaraRadera