torsdag 19 februari 2009

Storstädning!!

Idag har äntligen sovrummet fått sig en uppiffning av lite rengöringsmedel och nystrukna gardiner. Dammsugad säng och nya sängkläder. Vädrade täcken och kuddar. Våt dammat överallt...inte ett dammkorn så långt ögat kan nå.....
Hu vad man känner sig duktig när man har genomfört en sån ordentlig rengöring..
Och tänk va underbart det ska bli att ligga i detta rum inatt=)
Jag behöver verkligen en belöning för detta....vill upp och hämta min nya laptop som ligger på Tempo och väntar på mig. Men Tindra ligger och sover, så det får vänta tills Kenne kommer hem.
Jag längtar såååååå....denna datorn e så jävla seg.

1 kommentar:

  1. Du får mer än gärna komma över hit och ge mitt sovrum en ordentlig genomgång oxå, har liksom bara tid för att sova där inne & det hade verkligen behövts en urdammning!

    SvaraRadera