tisdag 3 februari 2009

När sak man hinna sitta här???

Livet bara springer iväg..dagar blir till veckor...månader...år.
Ojdå vad tog det vägen=)
HAHAHA idag är jag lite nere..dålig dag helt enkelt.
Bråkat med gubben..är aldrig roligt.
Men men vi har trots allt haft en helt underbar helg..Har varit hos min kusin Jennie.
Det var jätte roligt..vi har sjungit singstar och spelat buzz.
Varit på BusFabriken i Helsingborg med barnen och lekt som bara sjutton. Har ont i min ena vrist efter det besöket, men jag vet fortfarande inte hur det hände...
Klättra upp i alla möjliga trånga utrymmen och vrår..spela boll, åka kana.....ja allt.
Det var skiitskoj, väl värt ett besök. ( lite större än Leklandet i K-Krona)
Sen var vi på Väla ett stort köpcentra...handla lite kläder, annars¨åt vi mest gott där.
Åt kyckling wook med nudlar....helt underbart.
Igår måndag var jag hemma hos Ann och snackade lite skit, efter att jag varit och solat. Hon hade fått så fint nu i sitt vardagsrum. Stor förändring=)
Alltid kul att göra nåt nytt...När jag kom hem tog jag fram sågen och tog bort överdelen av spallién i hallen...det blir nog bra när det blir färdigt.
Vilken rymd det blev i hallen.
Nähä nu ska jag faktiskt ta tag i mina fönster....och hoppas på att dom där gardinerna kommer någon dag..man ska ju inte behöva vänta i en månad.
Ha det gott alla=) KRAM

3 kommentarer:

  1. Nice syrran, kul att läsa din blogg. Jaså du blev färdig med sågandet. vi får väl kolla nån dag kramizzzz

    SvaraRadera
  2. Ja, det ser mörkt ut inom vården överallt tycker jag. Ibland fattar man inte hur cheferna tänker, varför ska ni drabbas och inte dom? Nej dom skulle nog klara sig med lite mindre månadslön!

    SvaraRadera
  3. Jaha du det är så man ska göra, ta fram stor sågen när man vill förändra något. Blir säkert toppen när det är klart, kan tänka mig att det blev väldigt luftigare......en träff ja, du det tycker jag låter som en toppen ide när alla är krya igen

    SvaraRadera