fredag 17 april 2009

Tindra har lånat min ring.....

....har någon sett en bort trollad ring? Gjorde Langos igår och la min kära vigselring på bänken.
Man vill ju inte att den ska kletas in i massa kladdig deg. Men vad hade varit bättre? Igår kväll kände jag att det saknades något på min finger och på bänken och i hela köket.......var fan är den...
Igår på dagen genomfördes en vårstädning av ungarnas leksaker, så nere i källaren ser det ut som hej kom o hjälp mig. Så någon ring känns det inte som att jag kommer att hitta...
Och Tindra...hahaha väl värt att fråga.
Var var du när du lekte med ringen? Jag tror...och sen tusen olika ställen. Var ska jag börja leta?

Trevlig helg på er alla nu...ska börja jobba kl 14 och går inte av förrän kl 16 på måndag. Men ändå ska vi ha trevligt på lördag kväll. Då ska vi ut och bowla med några kompisar och äta på Kronan. Det ska bli mysigt.

"Tänker på dig Louise och hoppas att tiden hos oss gav dig nån glädje i livet. Barnen är så överlyckliga att du och Ewe ska komma i helgen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar