tisdag 7 april 2009

Operation av polyperna....

Idag åkte Tindra och jag in och gjorde stan, Tindra skulle till läkaren kl 17.00 så det var ju perfekt för en rundtur i affärerna. Haha tänk om jag kunde ha hiat mig lite bara....var redan inne halv 11. Ingen fara så sätt, men vi var på Jysk, Blomsterlandet, Rusta, Plantagen, Mc Donalds, Citygross, Lidhl, Netto....och även en tur på Långholmen. Tindra var riiiktigt trött på stan. Så vi var på sjukhuset redan kl 16.00. Satt där och tjatade och malde 5 böcker. Innan det var vår tur... Sen gick det som smort. Tindra var jätte duktig och doktor Maria fick göra alla undersökningar utan protester. Det var lite obehagligt när hon gick ner med en lång lampslang i näsan för att kolla så det var pollyperna som spökade. Så nu är Tindra uppsatt för operation snarast möjligt. Och jag satte upp mig jag med på vänte listan, så dom även ska kolla upp mina pollyper. Har ju en viss tendens till att andas tungt och snarka när jag sover....så nu e det bara att vänta...

1 kommentar:

  1. Tänker oxå på din mamma, eftersom min inte är mottaglig för normala känslor.
    Sen tror jag även att jag ska sätta upp mig för att ta bort det där som gör att jag har börjat låte som en gubbe när jag sover! Men där mojjängen som dom kör ner där det är som obehagligast, den kan dom behålla :(
    Och självklart får du åka med! Ju fler desto(billigare)roligare ;))Kram!!
    Toppen att du vill komma, dra med dig 1 kompis....eller 2 om du har svårt att välja.

    SvaraRadera