torsdag 22 januari 2009

Woooo

Idag är en dag man vill krypa in under filten och bara se nån skön gammal kärleksfilm på tv. Slippa alla måsten. Stackars Tindra tjatar om att pyssla..jag svarar...SNART...kommer SNART
Va e jag för en mamma..Jo nu har jag ju hittat nåt roligt..min egen Blogg.

Igår ringde jag och anmälde Tindra till simskolan..ska börja i vecka 12.
Hoppas på att det har blivit lite varmare då.
Ska rota fram badkläderna nu, för i em ska vi ner och se om vi kan simma en runda. Armpuffar får det bli...
Vi har ju planerat Turkiet i September..vore skönt om hon kunde ta några simtag tills dess.

1 kommentar:

  1. Nej den där vingen komemr vi nog inte få se röken av. Känns lite som att om det var grannen, varför har han då inte gjort det tidigare? Men å andra sidan var han den första både jag, Michel och svärmor tänkte på. Men men.

    Inte visste jag att du bloggar! Men visst är det kul? :)

    SvaraRadera