torsdag 22 januari 2009

Vilken värld!!!

JA då var det den andre som jag på kort tid har förstått gör någonting åt saken....
1:a hoppade framför T-banetåget den 2:a rånar Handelsbanken i Torsås...
Tur man inte sitter med några milljonlån, tur att man tänker innan handling.
Men vem fan visste att det skulle bli så här för 5 år sedan.
Alla säger att en dag vänder det...frågan är bara om det redan är försent då.
Går det att göra något åt saken, finns hela bilunderstrin kvar då eller är det bara en ruin av allt som en gång var!?
Idag kom Varsel på min mans arbete (Spring systems), 8 st ska få gå. Vems tur är det? Finns inte många kvar... 13 gick för bara en månad sen.
Det är så man bara vill skrika rätt ut..FÖR FAN GÖR NÅNTING!!!!
Men vem skulle kunna göra ett under?
Inte konstigt att det har blivit så här....kolla bara denna lyx man ska leva i.

Vi får väl hoppas på den nya Presidenten......för trots allt så skyller jag det mesta på USA.
Dessa fantastiska människor...lever vi i lyx. I vad lever dom då?

1 kommentar:

  1. Hörde också om varslet på Springs systems, fan dom är inte många kvar där nu!!
    Jag hoppas det vänder väldigt snart, men jag tror inte det kommer göra det tyvärr...

    SvaraRadera