tisdag 27 januari 2009

En ledig Tisdag

Nu var det länge sedan..det är inte lätt att Blogga när man arbetar mycket.
Är inne i en väldigt jobbig vecka på schemat, men det ska nog gå bra det med. På fredag åker vi till skåne..ska bli riktigt kul. Ledig i 3 dagar då, så varflr klaga nu=)
Igår kväll var jag på gympan, känns i varje del av kroppen idag. Imorse drog jag med Tindra för att jag skulle sola en halv timme.......så skönt. Man behöver verkligen det ibland.
Tycker att tiden bara springer iväg..jag som skulle hinna så mycket idag.
I em ska jag in på IKEA med syrran, ungarna får vara 1 timme på SMÅLAND. Det är faktidkt den bästa uppfinningen som dom någonsin har kommit på. Ungarna bara älskar det, och idag ska Albin oxå få prova att vara där=)
Kommer nog att gå bra.
Jag ska köpa mig en Expidit hylla...just nu nedsatt pris. Kanon!!!
Lite ramar och ljus åker nog oxå ner i vagnen. HAHA alltid hela bilen full när man åker där ifrån..

1 kommentar:

  1. Jag har fått IKEA förbud av sambon, lite trött på att man alltid kommer hem med full bil verkar det som ;)) men han måste ju förstå att bilen är ju nästan full när jag åker dit....utav barn! Skönt att din jobbhelg är över, men trisst med dåligt väder

    SvaraRadera