torsdag 22 januari 2009

Jag skulle ha lagt mig under filten..

Tänk om man hade stannat kvarv där under filten på soffan..............
##Men då hade vi ju aldrig varit i simhallen. Liam hade med sin kompis Zack. Tindra, Kenneth och jag. En hel ljuvlig bassäng för oss själva.
##Då hade jag inte heller uppdaterat denna fina blogg..
##Inte kunnat läsa allt roligt som händer Janeth jämt och ständigt=)Hon é go hon, man får alltid ett gott skratt när man läser hennes blogg.
##Och jag hade ju inte kunnat uppdatera alla om det väpnade rånet i Torsås..att dom grep rånaren nästan hemma hos Janeth..Läskigt. Det är bäst att låsa dörren om sig, man vet aldrig när dom stövlar in med en K-pist i näven...
Nu få ni ha en underbar natt =)

2 kommentarer:

  1. Tror att vi måste lära oss att det är ok att inte ha all den där lyxen längre, nu kommer man troligen få se mera rost där ute i världen, för det ser man inte ofta. Men lider verkligen med alla som nyliggen skaffat hus & bil som blir tvungna att lämna det mesta, för den här lågkonjunkturen drabbar ju de flesta just nu & troligen för en väldigt lång tid framöver.

    SvaraRadera